Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Σκατα παρτ ουαν.

Παρτ ουαν γιατι στανταρ θα υπαρξει και δευτερο ετσι οπως το παμε.

Time what is time. Δεν εχω χρονο. Το μονο που εχω ειναι ενα προγραμμα με υποδειξεις. Κοιτα, Ρανια, θα εχεις 34 ωρες τη βδομαδα σχολειο, 6 ωρες φροντιστηριο, 4 ωρες προβα θεατρικου, 1 ωρα μαθημα κιθαρας και 2 ωρες προβα συγκροτημα.

Θα μου πεις τα πιο πολλα εγω τα επελεξα. Αλλα τα χρειαζομαι για να ξεφευγω απο αυτη τη ΓΑΜΗΜΕΝΗ ρουτινα. Ξυπναω, παω σχολειο, λυνω τις ασκησεις για το φροντ εκει, γυρναω, ξαναδιαβαζω για φροντ, παω φροντ, αντιγραφω ασκησεις, κοιμαμαι και the same shit all over again.

Και μεσα σε ολα αυτα, γραψε 3 ωριαια το ενα μετα το αλλο! Περιμενεις να γραψεις πανω απο 18? Τ'αρχιδια σου θα παρεις! Βασικα τα πηρες ηδη. Αλλα δεν εχει σημασια. ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΣ, ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ? ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΣ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ, ΝΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΚΙΝΗΣΗ!

Σορρυ αλλα that's not my cup of tea. Εγω φταιω που προσπαθω να ΜΑΘΩ πραγματικα. Και δεν μπορω να λειτουργω υπο πιεση 30λεπτου(και πολυ λεω). Παρε 10 θεματα. Εχεις 30 λεπτα. Κατσε να σου κανω επεξηγηση. 25 λεπτα. Αι κατσε γραφτα τωρα.

Και μετα καθεσαι και με ειρωνευεσαι. Και μετα ''Ρανια ελα να σου πω εξω 2 κουβεντες. Το διαγωνισμα δεν θα αλλαξει την αποψη μου για σενα''.

Θα στο πω, ναι.

ΧΕΣΤΗΚΑ.

Διαβασα για να γραψω, ηρθα για να ΓΡΑΨΩ, και δεν το εκανα. Εχει να κανει με μενα. Δεν νιωθω καλα με μενα. Δεν προσπαθησα? Δεν διαβασα? Δεν εδινα σημασια? Δεν ξερω.

Και μετα κι αλλοι βαθμοι. Κι αλλα ''Ρανια πως το κανες ετσι αυτο εδω?'' . Δεν ξερω πως στο διαολο εχει γινει, αλλα εχω δωσει την εντυπωση του γαμωκαιδερνω μαθητη, κατι που ναι μεν θα ηθελα να ειμαι, αλλα ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ!

Λαθη κανω, υπο πιεση δεν λειτουργω. Δεν γινεται.

ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ, ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΘΑ ΤΡΙΒΕΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ.

Γεια.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα. Μακάρι να τα πας τέλεια στις πανελλήνιες (σύμφωνα με αυτά που θες τουλάχιστον) για δικό σου καλό, όχι για να τρίβουν τα μάτια τους κάποιοι (μαλάκες).

Πάντως, περιττό να σου πω πως δεν είσαι το μόνο άτομο που σκέφτεται και αντιδρά έτσι. Τουλάχιστον, είσαι από τα λίγα άτομα που το λένε!

Συνέχισε και μην αγχώνεσαι (όσο μπορείς), γράψε τους εκεί που ξέρεις και φρόντισε να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου όσον αφορά το διάβασμα και τις σχολικές επιδόσεις σου! Όλα τα άλλα, θα έρθουν!!...

Rania είπε...

Καλησπερα!
Ευχαριστω για τις ευχες και το σχολιο. Ξερω οτι δεν ειμαι η μονη, πραγμα που δειχνει οτι η παιδεια μαλλον εχει καποια προβληματα..

Ανώνυμος είπε...

Για αρχή καλή σου επιτυχία στις πανελλαδικές...

Τώρα επειδή έχω περάσει από εκεί σύντομα και έκανα σχεδόν τα ίδια, θα σου πω αυτό που μου είχε πει ο καθηγητής της πληροφορικής μου στο φροντ:
Αν παρομοιάσεις τις πανελλαδικές με ένα ποτάμι και το να εξεταστείς πάνω σε πραγματικές γνώσεις με θάλασσα, εσύ θα ήθελες να είσαι στο δεύτερο, αλλά βρίσκεσαι στο πρώτο. Επειδή όμως δεν σε οφελεί σε τίποτα να χτυπάς τις όχθες του ποταμού μπας και ανοίξουν και γίνει θάλασσα, φρόντισε να διατηρήσεις όσες περισσότερες δυνάμεις μπορείς για όταν το ποτάμι θα καταλήξει στην θάλασσα...
Με άλλα λόγια: Μην ζητάς πράγματα που ξέρεις ότι δεν γίνονται. Φρόντισε να περάσεις όσο πιο "ανωδυνα" αυτή τη περίοδο, ώστε να έχεις όρεξη για το πανεπιστήμιο/πολυτεχνείο(που ούτε εκεί ειναι η θάλασσα, αλλά αν μη τι άλλο θυμιζει πολύ περισσότερο...)!

Ανώνυμος είπε...

@ Rania: Εννοείτε πως η παιδεία έχει πολλά προβλήματα, αλλά αυτό, χωρίς παρεξήγηση ελπίζω, δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε. Απλά γιατί ΔΕΝ θα υπάρξουν βελτιώσεις. Μην αναρωτηθείς γιατί, δεν θα βγάλεις ποτέ την άκρη, εκτός αν κάποια στιγμή, αποφασίσεις να γίνεις κάποιου είδους πολιτικός...

@ Ανώνυμος: Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι, και (δυστυχώς), φαίνεται πως έχεις δίκιο...

Ανώνυμος είπε...

θα σου πω μια ιστορία. ηταν καποτε η μικρή ράνια και ο μικρός στάυρος. η μικρή ράνια ήταν μαθήτρια του 19, έψαχνε τα μαθήματα σε ευρύτερο πλαίσιο και την ενδιέφερε κυρίως να τα κατανοήσει σε βάθος. ο σταυρος απο την αλλη ηταν μαθητης του 18 και αν και του αρεσαν καποια συγκεκριμενα μαθηματα, στα περισσοτερα μαθαινε οτι πρεπει να ξερει για να παρει βαθμο και τα προσεγγιζε με αυτη τη λογικη.
στην 3η λυκειου το ιδιο. τελικα η μικρη ρανια εβγαλε 18300 μορια και ο μικρος σταυρος 19000. αν τωρα σου πω οτι στη θεση της μικρης ρανιας ηταν ενας συμμαθητης μου και στη θεση του μικρου σταυρου καταλαβαινεις οτι η λογικη σου , για 3η λυκειου τουλαχιστον, ειναι τελειως λαθος

Ανώνυμος είπε...

ηθελα να γραψω "στη θεση του μικρου σταυρου εγω"

Ανώνυμος είπε...

Δεν είσαι... όπως τα λες είναι...
και χαίρομαι που υπάρχουν άτομα σαν και εμάς ακόμα τριγύρω...

A person with my own heart. Είσαι πραγματική μαθήτρια.

Καλή τύχη.

Ανώνυμος είπε...

Είναι που το μυαλό σου πρέπει να γίνει πατατάκια για να συνηθίσεις το σκεπτικό του τι ζητάνε από σένα να γράψεις.

Απ' τη μια, αναγκαστικά πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένες οι ζητούμενες απαντήσεις σε μια εξέταση τέτοιου μεγέθους, για να υπάρχει αντικειμενικότητα.

Απ' την άλλη, αν εξαιρέσεις δυο τρία μαθήματα, θα είσαι πολύ μακριά απ' την ουσιαστική γνώση, μέσα σ' αυτή την τρεχάλα του 'να-προλάβουμε-την-ύλη'.

Πφφφ.